Cauta reteta

Mere umplute cu nuci si miere la cuptor





INGREDIENTE:
* mere scobite 
* nuci 
* scortisoara
* cardamom pulbere
* miere de albine 
* suc de lamaie


PREPARARE:
Dupa ce ati scobit merele, se umple fiecare mar in parte cu amestecul de mai sus amintit, iar apoi se stropesc cu sucul de lamaie. Unele persoane prefera ca fiecare mar in parte sa fie intepate cu o scobitoare din loc in loc tocmai pentru a se imbiba mai bine scucul de lamaie.
Eu nu le-am intepat cu scobitoarea, ci le-am lasat normale si am trunat deasupra fiecarui mar sucul de lamaie.


1 comments:

Anonim spunea...

Imi place reteta , e un desert usor si sanatos, cu putine calorii.
Mie nu-mi place ca au tendinta sa puna in toate dulciurile cardamon. Nu suport gustul lui :)

Total continuturi

Gustariarabestiblogspot. Un produs Blogger.